Scout Gaming tidigarelägger kvartalsrapporten

Scout Gaming meddelar idag att kvartalsrapporten för tredje kvartalet 2020 kommer att publiceras den 18 november kl. 08.00 CET istället för som tidigare kommunicerat den 26 november. Detta med anledning av att arbetet med rapporten gått snabbare än tidigare beräknat.

E-mail: andreas.ternstrom@scoutgaminggroup.com.

Billy Degerfeldt, finanschef & investor relations
E-mail: billy.degerfeldt@scoutgaminggroup.com.

Scout Gaming Group är en licensierad och reglerad leverantör av B2B Daily Fantasy Sports. Företaget erbjuder en flexibel och anpassningsbar nätverksbaserad Fantasy Sports-lösning med stöd för de flesta sporter och ligor. Koncernen har huvudkontor i Stockholm, Sverige med utveckling och verksamhet i Bergen, Norge och Lviv, Ukraina. Försäljning, support och produktutveckling hanteras från kontoret på Malta. Scout Gaming är noterat på Nasdaq First North Growth Market och bolagets Certified Adviser är Redeye AB. Kontaktuppgifter: Certifiedadviser@redeye.se, +46 (0)8 121 576 90.

Denna information är sådan information som Scout Gaming Group AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt Nasdaq First North Growths regelverk för emittenter. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersoners försorg för offentliggörande den 16 november 2020 kl. 17.00.