Scout Gaming vinner “Best DFS Product” på SBC Awards 2018

SBC Awards genomförs nu för femte året och uppmärksammar de allra bästa inom sportspel. Utmärkelserna belönar prestationer hos operatörer, affiliates, liksom leverantörer i ett bredare perspektiv inklusive betalningar, marknadsföring, plattformsleverantörer och data.

"Vi är mycket nöjda med utmärkelsen. Priset demonenstrerar tydligt att vi är den ledande underleverantören inom detta område. Med intressen från olika delar av världen har Scout Gaming blivit ett globalt företag tidigare än förväntat, säger Andreas Ternström, vd för Scout Gaming.

Scout Gaming Group är en licensierad och reglerad leverantör av B2B Daily Fantasy Sports och poolspel. Företaget erbjuder en flexibel och anpassningsbar nätverksbaserad lösning med stöd för de flesta sporter och ligor. Koncernen har cirka 70 anställda och har huvudkontor i Stockholm, Sverige med utveckling och verksamhet i Bergen, Norge och Lviv, Ukraina. Försäljning, support och produktutveckling hanteras från kontoret på Malta. För mer information om bolaget, vänligen besök: www.scoutgaminggroup.com.