VD, CFO samt en styrelseledamot har ökat sitt aktieinnehav i Scout Gaming

Scout Gaming har blivit informerade om att Verkställande Direktör, CFO samt en styrelseledamot under fredagen den 11 mars har ökat sitt aktieinnehav

Andreas Ternström har förvärvat 14 000 aktier och har efter detta ett innehav av 473 340 aktier, Niklas Jönsson har förvärvat 31 000 aktier och har efter detta ett innehav av 43 500 aktier samt en styrelseledamot har förvärvat 34 850 aktier.

Andreas Ternstrom, Verkställande Direktör
Email: andreas.ternstrom@scoutgaminggroup.com

Niklas Jönsson, CFO
Tel: +46 725 494 173
Email: niklas.jonsson@
scoutgaminggroup.com

Scout Gaming Group AB (publ) är en licensierad och reglerad leverantör av B2B Daily Fantasy Sports. Företaget erbjuder en flexibel och anpassningsbar nätverksbaserad Fantasy Sports-lösning med stöd för de flesta sporter och ligor. Koncernen har huvudkontor i Stockholm, Sverige med utveckling och verksamhet i Bergen, Norge och Lviv, Ukraina. Försäljning, support och produktutveckling hanteras från kontoret på Malta. För mer information om bolaget, vänligen besök: www.scoutgaminggroup.com. Scout Gaming Group AB (publ) är noterat på Nasdaq First North Growth Market och bolagets Certified Adviser är Redeye AB. Kontaktuppgifter: Certifiedadviser@redeye.se, +46 (0)8 121 576 90.