Mördande bra sommarläsning av SE&HÖR

Report this content

För första gången ger kändistidningen SE&HÖR ut ett Oneshot. Tidningen ska fylla våra blodtörstiga behov med spännande mordhistorier från verkligheten.

Kändistidningen SE&HÖR ger för första gången ut ett så kallat Oneshot. Vår nya tidning finns hos återförsäljarna från torsdagen den 30 juni och ligger ute i två månader. Det finns flera anledningar till vår satsning. Varje vecka innehåller SE&HÖR ett mordreportage som alltid får höga läsvärden. Dessutom är Sverige i sommartider lika med ond bråd död. På tv avlöser deckarna varandra. I hängmattan och solstolarna kopplas det av med böcker där liken staplas på hög. Men det har saknats en tidning som fyller detta blodtörstiga behov – tills nu.

– SE&HÖR BROTT är mördande bra sommarläsning, säger chefredaktör Carina Löfkvist.
Den nya tidningen är en mix av spännande mordhistorier från verkligheten, intervjuer, en specialskriven novell av den högaktuella champagneexperten Kåre Halldén som skapat nya deckargenren ”Wine Crime”, bok- och filmtips och mycket mer.

– Alla våra vanliga hörnstenar finns med i SE&HÖR BROTT: kändisar, relationer, kungligt och tv, säger Carina Löfkvist.

För ytterligare information kontakta:
Chefredaktör Carina Löfkvist
Mail: carina.lofkvist@aller.se