SE360 lanserar SE-Print - verktyget som förenklar mäklarnas vardag

Report this content

SE360 markerar än mer sin position som den kvalitets- och teknikledande aktören inom verksamhetsområdet – visuella tjänster och produkter för fastighetsmäklare och kommersiella fastighetsägare. Det totala behovet som fastighetsbranschen har för att kunna marknadsföra sina objekt såväl på webben som i tryckformat kan nu SE360 tillhandahålla hela vägen, från fotografier och planritningar till färdiga trycksaker där allt är integrerat med branschens mäklarsystem. Med SE-Print på plats kan kunderna arbeta i SE360:s system för att producera högkvalitativa trycksaker som till exempel mäklarnas bostadsprospekt, och få en kvalitetssäkrad leverans med SE360 som kvalitetsgarant.

Med SE-Print kan vi vara med och leverera i hela processen. Detta möjliggör att vi fullt ut kan kvalitetssäkra våra leveranser till kund. SE-Print innebär även kvalitet hela vägen och skapar mervärde för våra kunder, dels genom att leverera fotoprodukter med hög kvalitet, dels för att SE-Print förenklar i vardagen och ger våra kunder tid över till att göra annat”, säger Daniel Gustafsson, som startade och äger företaget tillsammans med Bente Gustafsson Kristiansen.

Det nya verktyget är framtaget av SE360:s utvecklingsavdelning i samarbete med företagets befintliga kunder. Slutprodukten är ett enkelt och intuitivt system som skapar största möjliga kundnytta. SE-Prints process bygger på fem olika steg som lotsar användaren från att skapa tryck, via redigering av bilder och planritningar till att beställa prospekten som anländer inom 24 timmar. Kunderna kan därtill välja att använda standardmall eller att anpassa mallen efter egen design eller i samarbete med SE360:s samarbetspartners.

”Vi har byggt vidare på vårt framgångsrika SE360-koncept med hög kvalitet och servicegrad. Det här är något som vi har tagit fasta på när vi utvecklade SE-Print. I och med SE-Print så stärker vi ytterligare vår position på marknaden då vi blir den första aktören i vår bransch som rikstäckande har möjlighet att leverera den här typen av produkter till våra kunder. Det här visar på vår förmåga att ständigt utveckla våra produkter i nära samarbete med våra kunder, allt för att skapa bästa möjliga kundnytta”, avslutar Daniel Gustafsson, ägare och grundare till SE360.

För mer information vänligen kontakta:

Daniel Gustafsson, ägare och grundare SE360,

Telefon: 031-762 01 60, 0701-43 73 51

Mail: daniel.gustafsson@se360.se

Läs mer om SE360 i vårt webbprospekt:

SE360 grundades i Göteborg 2005, där företaget även har sitt huvudkontor. Företagets affärsidé från start har sitt ursprung i att leverera fastighetsbilder av hög kvalitet och bolaget har utvecklats till att leverera ett brett utbud av flera högkvalitativa visuella produkter. Företagets affärsidé är att rikstäckande leverera högkvalitativa visuella produkter för fastighetsbranschen. SE360 erbjuder idag ett flertal koncept; SE-Print, ”web to print”-verktyg, SE-Play, rörliga bildspel för mäklarbilder, SE-Sky, höghöjdsfotografering, SE-Plan, planritningar i 2D och 3D samt SE-3D som levererar 3D-bilder i form av fotorealistiska bilder, översiktsbilder och animationer. Fokus i SE360:s processer är kvalitet och service. Läs mer om SE360 på www.se360.se.

Taggar: