Turtle Wax Black Box

Report this content

Svarta bilar är populära - det är det inget tvivel om. Det finns i Sverige idag 440 000 svarta bilar och när det gäller färg på nya bilar ligger svart i topp. Men svarta lacker kräver också bra skötsel för att behålla sin glans. Det är lätt att få s k tvättrosor och sköter man inte lacken ordentligt kan den snabbt bli matt och tappa sin glans och få en tråkig gråaktig hinna.

Nu lanseras Turtle Wax Black Box. En ny produkt som är speciellt framtagen för att ge tillbaka den riktiga svärtan och den djupa glansen som man vill ha på en svart bil.

Tanken bakom Black Box är att kunna erbjuda ett komplett kit med produkter som är specialanpassade för svarta lacker. Black Box innehåller en svart cleaner, ett svart carnaubavax och en unik svarttonad detailer som gör avpoleringen enkel och ger den ultimata djupa, perfekta svarta glansen. I boxen ingår också vaxpåläggare och två olika microdukar.

Äger du en svart bil och vill att den verkligen skall ha den rätta svärtan och glansen så är Turtle Black Box ett måste för dig.

Se mer om Turtle Wax Black Box här! >>>länk<<<

Finns på de flesta ställen som säljer bilvårdsprodukter.

Cirkapris 495:-

Lars Almgren
SEAB AB

lars.almgren@seab.se

SEAB som etablerades på 60-talet är i dag Nordens största distributör av bilvårdprodukter. Förutom rena konsumentprodukter ifrån leverantörer som Turtle Wax, STP, WD-40, Hammerite, Biokleen m fl,  ingår även produkter för maskintvätt och serviceanläggningar för bilvård, s k Turtle Professional Partners.

Taggar: