Seafire presenterar vid Stora Aktiedagen den 4 november i Göteborg

Seafire AB (publ) presenterar vid Stora Aktiedagen som hålls den 4 november på Svenska Mässan i Göteborg. Arrangör är Aktiespararna och bolaget representeras av bolagets VD Johan Bennarsten. Evenemanget websänds live på www.aktiespararna.se/tv/liveWebsändningen kommer att finnas tillgänglig på bolagets hemsida efter presentationen.

För fullständigt program och anmälan se länk www.aktiespararna.se/aktiviteter/stora-aktiedagen-goteborg-2019

Johan Bennarsten, VD, johan.bennarsten@seafireab.com, tel. +46 707 495 659

Seafire är en företagsgrupp inom industri, handel och tjänster som förvärvar och utvecklar småbolag i Sverige. Bolaget etablerades 2016 och fokuserar genom dess förvärvsstrategi på lönsamma, mindre bolag med utvecklingspotential. Seafire har en portfölj med fem bolag och en omsättning på över 200 msek proforma. För mer information, besök www.seafireab.com. Kontaktuppgifter till Certified Advisor Eminova Fondkommission AB, tel +46 8 684 211 00, info@eminova.se.