Report this content

Det nya säkerhetsprogrammet för e-post, Secured eMail, är nu godkänt för Microsoft Windows XP. Det nya säkerhetsprogrammet för e-post, Secured eMail, har nu genomgått den omfattande testprocessen av Veritest, världens mest berömda oberoende mjukvarulaboratorium, och har därmed blivit godkänt för Microsoft Windows XP. Säkerhetsprogrammet för e-post, Secured eMail, är nu testat och godkänt av den oberoende organisationen Veritest, www.veritest.com, som efter omfattande genomgång konstaterar att Secured eMail fungerar utmärkt i samarbete med operativsystemet Microsoft Windows XP. - Det är oerhört viktigt att bli formellt testade och godkända, säger Peter Davin, VD för Secured eMail. - Nu vet våra kunder att produkten fungerar utmärkt ihop med Windows, så att systemet fungerar smidigt tillsammans med de största operativsystemen på marknaden. -Secured eMail är ett e-postkrypteringsprogram som alla kan använda - det är enkelt att installera och enkelt att använda, just för att det är avsett även för den vanliga användaren. Eftersom säkerhet har blivit en viktig fråga inte bara för företag utan även för privatpersoner, har vi skapat krypteringsprogrammet Secured eMail så att det fungerar både för företag och privatpersoner. Veritests godkännande är en garanti för programmets kvalitet. För ytterligare information kontakta gärna Louise Hamilton, pressansvarig tel 0706 74 98 08 louise.hamilton@securedemail.se Peter Davin, verkställande direktör, tel 0701-839199, peter.davin@securedemail.se Secured eMail är ett krypteringsprogram avsett att skapa säker e-post. Programmet använder dagens mest avancerade krypteringsstandard AES ® tillsammans med det patenterade systemet SKG® , en världsunik metod att generera dynamiska krypteringsnycklar. Med Secured eMail blir e-post ett säkert sätt att kommunicera inte bara för företag och organisationer utan även för den enskilda användaren. För ytterligare information om Secured eMail se www.securedemail.se Secured eMail AB Kungsporten 4E, 427 50 Billdal tel 031 911 277 www.securedemail.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/09/20040909BIT21550/wkr0001.pdf Pressinformation om Veritest