Schema för Sedermeradagen i Stockholm

Sedermera Fondkommission offentliggör härmed schema för Sedermeradagen som arrangeras på Waterfront Congress Centre i Stockholm den 9 november 2016. Sedermeradagen är en investerardag som arrangeras av Sedermera Fondkommission i samarbete med Nordnet, SvD Börsplus och Finwire, där investerare ges möjligheten att möta intressanta bolag inom micro- och smallcapsegmentet. Anmäl dig på sedermeradagen.se.

Datum: onsdagen den 9 november 2016

16:50 – 18:30    Börsbar

Moderator: Peter Malmström

Expertpanel: Peter Benson och Jonas Jendi

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Telefon: 040 – 615 14 10

Hemsidor: sedermera.se och sedermeradagen.se

Sedermera Fondkommission erbjuder tjänster för bolag som är noterade eller står inför en notering på en marknadsplats. Bolagets tjänster omfattar corporate finance, certified adviser, förvärv och företagsöverlåtelser (M&A), finansiell kommunikation, emissionshantering och likviditetsgaranti. Sedermera är en bifirma till ATS Finans AB, ett värdepappersbolag under Finansinspektionens tillsyn. Sedermeras huvudkontor finns i Malmö. Bolaget har även kontor i Lund (Medicon Village) och Norrköping (Norrköping Science Park). Organisationen består av cirka 15 personer. Sedermera arbetar för långvariga kund- och investerarrelationer.