Välkommen till Sedermeradagen Malmö den 9 maj 2017

Den 9 maj 2017 anordnar Sedermera Fondkommission en stor investerardag på Malmö Live i Malmö. Temat för Sedermeradagen är ledorden tillväxt och Öresundsregionen.

Sedermeradagen är en investerardag som anordnas av Sedermera Fondkommission. Med huvudkontor i Malmö, har Sedermera Fondkommission varit finansiell rådgivare till ett antal bolag i regionen gällande kapitalisering och notering på de svenska listorna AktieTorget och Nasdaq Stockholm First North. Syftet med dagen är att under trevliga former låta investerare möta och lära sig mer om intressanta bolag inom micro- och smallcapsegmentet. Dörrarna till Sedermeradagen på Malmö Live öppnas klockan 07.30 och dagen inleds med kaffe och frukost. Mellan klockan 08:00 och 18:00 kommer 14 bolag att presentera sina verksamheter och framtidsplaner. Dagen innehåller lunch, fikapauser och avslutas med Börsbar.

”Vi är mycket glada över det stora intresse vi har fått för Sedermeradagen nu när vi anordnar evenemanget i Malmö. Ett antal av de bolag vi arbetar med är baserade i Öresundsregionen och vi ser fram emot att få presentera dessa bolag på deras hemmaplan. Vi tror att denna form av investerardagar, med regionen och tillväxt som gemensamma nämnare, är ett mycket bra sätt för företag och investerare att lära känna varandra. och vi ser fram emot många spännande presentationer och möten den 9 maj”, säger Andreas Sandgren, chef Corporate Finance på Sedermera Fondkommission.

För anmälan och mer information om Sedermeradagen Malmö, besök www.sedermeradagen.se. Deltagande är kostnadsfritt.

För ytterligare information om Sedermeradagen, vänligen kontakta:
Telefon: +46 (0) 40-615 14 10
www.sedermeradagen.se

Samarbetspartners
Nordnet, KPMG och Malmö FF

Sedermera Fondkommission erbjuder tjänster för bolag som är noterade eller står inför en notering på en marknadsplats. Bolagets tjänster omfattar corporate finance, certified adviser, förvärv och företagsöverlåtelser (M&A), finansiell kommunikation, emissionshantering och likviditetsgaranti. Sedermera är en bifirma till ATS Finans AB, ett värdepappersbolag under Finansinspektionens tillsyn. Sedermeras huvudkontor finns i Malmö. Bolaget har även kontor i Lund (Medicon Village) och Norrköping (Norrköping Science Park). Organisationen består av cirka 20 personer. Sedermera arbetar för långvariga kund- och investerarrelationer.