Välkommen till Selena Oil & Gas Holding AB:s (f.d. Emitor Holding AB) årsstämma den 30 juni 2011

Pressmeddelande, Stockholm den 30 maj

Selena Oil & Gas Holding AB.s årsstämma äger rum torsdagen den 30 juni klockan 14.00 i Näringslivets Hus (Styrelserummet), Storgatan 19 i Stockholm.

Den fullständiga kallelsen till årsstämman kommer idag att publiceras i Post- och Inrikes Tidningar och företagets webbplats, www.selenaoil.com. En annons om kallelsen införs också i Svenska Dagbladet.

Bilaga: Kallelse till årsstämma i Selena Oil & Gas Holding AB

För mer information kontakta:

Indrek Rahumaa, Styrelseordförande, tel +372 509 2080 eller +7 (916) 180 31 62, e-mail: indrek.rahumaa@selenaoil.com

Selena Oil & Gas Holding AB (publ) är verksamt inom produktion och transport av olja och gas i Volga-Ural regionen i Ryssland, inklusive Perm och Udmurtia. Verksamheten är genom den beslutande apportemissionen på f.d. Emitor Holdings extrastämma den 6 maj listad på NASDAQ OMX First North i Stockholm och finns nu på observationslistan. Mangold Fondkommission är Bolagets Certified Adviser och likviditetsgarant, telefon +46 8-503 015 50