Sembo tredubblar sitt utbud!

Sembo kan numera erbjuda en väsentligt större produktportfölj av boende. Fler än 10.000 hotell fördelade på över 330 resmål i 30 länder står till kundernas förfogande. Det stora utbudet stärker ytterligare Sembo, som en av branschens största leverantörer av prisvärda hotell och semesterlägenheter.

-Vår huvudverksamhet är bilsemester i Europa. Därför förstärker vi nu våra resmål för att kunna möta ännu högre krav på tillgänglighet och bredd i utbudet. Vi vet också att våra kunder efterfrågar boende i andra delar av världen. Därför mångdubblar vi också utbudet i bl a USA, Mexiko och Thailand. Såväl gamla som nya kommer att hitta sin semester hos Sembo! säger Jens Vincent, Produktionschef på Sembo.

Selected by Sembo – vårt eget urval,

Det är viktigt att understryka att man inte frångår den kvalitetsgaranti som alltid kännetecknat Sembo som det trygga och pålitliga semesterbolaget. Därför introducerar vi ”Selected by Sembo”. Detta urval har Sembos produktansvariga letat upp, granskat och godkänt. De har själva gjort hotellbeskrivningarna, provat sängarna och följt upp kundernas betyg.

-I början av Maj besökte vi 20-talet semesteranläggningar i Kroatien. Det gick inte att ta miste på hotellrepresentanternas förvåning när vi t ex provskar köksknivarna… Har jag rest genom Europa så vill jag inte börja laga middag med slöa köksknivar, fortsätter Jens. Selected by Sembo består för närvarande av drygt 3.000 boendealternativ. Ett antal som är i ständig rörelse vartefter boenden kvalificerar sig.

Du bokar enkelt på www.sembo.se eller hos din resebyrå. Där hittar du allt vårt boende, färjor, broar, flyg, hyrbilar och evenemang.

Har du frågor kontakta:

Jens Vincent, Produktionschef, 042-37 85 62, jens@sembo.se

Caroline Willaume, Marknads- och försäljningschef, 042-37 85 47, caroline.willaume@sembo.se

Sembo är ett helägt dotterbolag till Stena Line. Bolaget grundades 1987. Sembo är en researrangör som erbjuder ett flexibelt resealternativ och det senaste året har 270 000 kunder bokat sina resor genom Sembo. Sembo har ca 200 anställda. I resekoncernen ingår sedan 2011 danska DTF Group med researrangörerna DTF, Best Travel, Nemrejse och tyska FeriDE. Resorna bokas via internet, telefon eller återförsäljare. Huvudkontoret är placerat i Helsingborg.