Semper firar nya prinsessan

Semper gratulerar till en ny tronarvinge och firar idag genom att bjuda alla små prinsar och prinsessor på en kunglig måltid. Genom en digital kupongkampanj på Facebook kan alla vara med och fira. Dessutom delar Semper ut Slottsgryta med potatis till prinsar och prinsessor som passerar Kungsträdgården i Stockholm idag.

I över sjuttio år har Semper lagat mat med omtanke till alla barn i Sverige. När vi idag fått en ny liten prinsessa, vill Semper fira det genom att dela ut en kunglig måltid till alla barn i hela Sverige genom en digital kupongkampanj.

– Som ledande barnmatsföretag vill vi förstås gratulera till en ny liten prinsessa. Vi vill ge alla barn i Sverige möjligheten att fira henne tillsammans med oss idag, säger Sempers informationschef Malin Westling.

Alla som vill vara med på festen går in på Semper Barnmat på Facebook och laddar ner en digital kupong till mobilen. Kupongen gäller för en valfri barnmatsburk ur Sempers sortiment. Erbjudandet gäller under dagen eller tills kupongerna är slut.

Fram till klockan 14 idag delar Semper även ut Slottsgryta med potatis till alla små prinsar och prinsessor som har vägarna förbi Kungsträdgården i Stockholm!

För mer information, vänligen kontakta:
Eva Eriksson, marknadsdirektör Semper Barnmat, tel: 070-744 06 66,
e-post: eva.eriksson@semper.se
Malin Westling, informationschef, tel: 0733-32 31 26,
e-post: malin.westling@semper.se

SEMPER är ett av Sveriges mest välkända varumärken och erbjuder goda och näringsriktiga produkter som är bekväma och skapar trygghet hos konsumenterna. Semper har idag två kategorier: Semper Barnmat och Semper Glutenfritt. Målet är att vara en ledande aktör i Norden inom dessa kategorier. Omsättningen är drygt 1,2 miljarder SEK och Semper har cirka 230 medarbetare i Sundbyberg, Götene och Falun. Semper ingår i det internationella konsumentvaruföretaget Hero AG med drygt 4 500 medarbetare i 30 länder. Läs mer på www.semper.se

Taggar: