Senab Interior sätter fokus på Mälardalen

– Nu finns Senab även i Västerås!

Senab är ett av Nordens ledande företag när det gäller inredning och offentlig miljö med inriktning på kontor samt hotell och restaurang. Nu stärker man sin position i mellersta Sverige genom att starta upp försäljningskontor i Västerås.

Genom en spännande rekrytering av Thomas Devida Gutierrez, med ett förflutet som KAM-säljare på bl.a. Malmstolen & RH sätter nu Senab upp ett nytt kontor i Västerås, med start i augusti. Affärsområdet Senab Stockholm vidgas nu för att även inkludera Västerås.

Nya kontor och showrooms under året

Senab Interior har förutom detta även öppnat nya kontor och showrooms i Edsbyn, Gävle, Sundsvall, Östersund och Helsingborg under året. Totalt finns Senab nu på 8 orter i Sverige. Detta ökar tillgängligheten för företagets rikstäckande kunder samtidigt som man lokalt har möjlighet att titta närmare på möbelnyheter och inredning.

Fyra olika verksamhetsområden

Senab Interior är ett svenskt företag som startades 1975 och ingår i koncernen Edsbyn Senab AB. Företaget har ca 125 medarbetare.

Övriga närliggande affärsområden är: Senab Hospitality – helhetslösningar för inredning av hotell & restaurang; Senab Concept – skapar varumärkesbaserade inredningskoncept; Senab Services – servicelösningar på arbetsplatsen.

För ytterligare information kontakta:

Mikael Grundén, viceVD Senab Interior, 0765-33 51 33 eller e-post: mikael.grunden@senab.com

Lars Svanström AO Chef Senab Stockholm, 0765-33 50 33 eller e-post: lars.svanstrom@senab.com

Taggar: