Enklare, billigare och bättre mobilabonnemang från Sense Communications

Report this content

Enklare, billigare och bättre mobilabonnemang från Sense Communications Sense Communications lanserar ett nytt förskottsbetalt mobilabonnemang utan månadsavgift. Kunden hanterar sitt mobilkonto på samma enkla vis som Internetbanker fungerar idag. Sense Communications (Sense) var först i Sverige med att ge vanligt folk ett alternativ till de tre etablerade GSM-operatörerna. Då, april 2000, lanserades Sense Intro som blev Sveriges första mobilabonnemang utan månadsavgift. Nu lanserar Sense "Sense Net", ett förhandsbetalt mobilabonnemang utan månadsavgift och med en enkel prisplan. Abonnemanget kan bara tecknas på webben och kunden administrerar och fyller på sitt mobilkonto själv på webben. Att administrera sitt mobilabonnemang själv på webben kommer att bli helt naturligt om ett par år, det är bara att se på utvecklingen av bankärenden på Internet. I Danmark har den här trenden kommit längst i Norden med över en halv miljon kunder. - Fördelen med det här abonnemanget är att kunden får full kontroll över sina mobilkostnader och slipper tänka på mobilräkningar, säger Martin Fridh på Sense Communications. Jämfört med ett traditionellt kontantkort finns tre avgörande fördelar. Kunden får en detaljerad samtalsöversikt på webben, abonnemanget har en begränsad kredit som gör att inga samtal bryts när det är tomt på kontot, och sist men inte minst priset. Med 0kr per månad och 1,75kr/minut dygnet runt oavsett vem man ringer kan man spara många kronor. För mer information, se www.sense.se eller kontakta Martin Fridh, +46 (0) 701 701 701, +47 9960 9960 Sense Communications är en mobil service provider i Norge och Sverige med totalt 280 000 kunder. I Sverige samarbetar Sense Communications med TeliaSonera. Sense Communications ägs av Reitangruppen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se