Sensys Gatso presenterar på Börsveckans Småbolagsdag 2022

Sensys Gatso Group, en global ledare inom trafiksäkerhetslösningar, deltar på Börsveckans småbolagsdag den 6 september 2022 på Epicenter Stockholm Mäster Samuelsgatan 36. CTO Pär Degerman presenterar den senaste teknikutvecklingen och strategin framåt för bolaget 6 september kl. 10.30.

Om du vill anmäla dig som fysisk deltagare till kapitalmarknadsdagen så använd denna länk, https://financialhearings.com/event/41684/register/live_event

Alla presentationer kommer även vara livestreamade, streamlänkar finns här: https://financialhearings.com/event/41684

Välkommen!

Informationen lämnades, genom kontaktpersonens försorg, för offentliggörande den 5 september, 2022 kl. 14.00.

Ivo Mönnink, VD
Sensys Gatso Group AB

Sensys Gatso Group AB är världsledande inom trafiksäkerhetslösningar för länder, städer och åkeriägare. Sensys Gatso Group har dotterbolag i Australien, Costa Rica, Tyskland, Nederländerna, Sverige och USA, samt en filial i Förenade Arabemiraten. Koncernen har 263 anställda. Sensys Gatso Groups aktie är noterad på Nasdaq Stockholm.