Ökad närvaro på säkerhetsmarknaden

Serstech AB (publ) meddelar att man kommer att ställa ut på ett flertal mässor i såväl Sverige som internationellt under hösten. Mässorna samlar experter och beställare inom säkerhetssegmentet och omfattar bland annat tullverk, polis, försvar och räddningstjänster.

Utöver att Serstechs säljpartners ställer ut bolagets lösningar på sina marknader, vilket bland annat var fallet på den stora asiatiska instrumentmässan JASIS i Tokyo härom veckan, kommer Serstech att ha en egen monter på flera mässor och konferenser. På följande mässor träffar ni Serstech:

The Emergency Services Show

23-24 September 2015, Birmingham, UK, booth A1.

CBRNE-dagarna 2015

30 September – 01 October 2015, Umeå, Sweden.

5th WCO Technology Innovation Forum – The World Customs Organization

26-29 October 2015. Rotterdam, The Netherlands, booth 44.

Millipol Paris 2015 - Worldwide Exhibition of Internal State security

17-20 November 2015, Paris, France, booth 5 T 146.

Samhällssäkerhet

24–25 November 2015, Kistamässan Stockholm, Sweden, booth C:16.

”-Genom att delta på utvalda mässor träffar vi både dem som redan börjat utvärdera våra lösningar och helt nya kunder. Vi får kunskap om kommande upphandlingar och bygger både kunskap och kontakter i marknaden. Valet av mässor visar också vårt fokus på säkerhet”, säger Peter Höjerback, VD Serstech AB.