Sharp är Sveriges bästa märke inom dokumenthantering

Sharp har tilldelats Custice Award 2014 för “bästa märket inom dokumenthantering i hela Sverige” baserat på kundnöjdhet år 2013. Kompetens, pris, problemlösning, service och tillgänglighet är de variablar där Sharp får högst betyg.

– Utmärkelsen är ett bevis på att det arbete som våra återförsäljarpartners och vi på Sharp gör tillsammans är uppskattat av våra kunder. Vi är mycket stolta över utmärkelsen och vi fortsätter att utveckla våra lösningar med kunden i fokus, säger Herman Lundquist, nordisk marknadschef på Sharp Electronics (Nordic) AB.

Custice intervjuar kontinuerligt beslutsfattare på företag i hela Sverige. Utmärkelsen ”bästa märke inom dokumenthantering i hela Sverige” visade vilket märke företagen är mest nöjda med. Resultatet baseras på mer än 18 000 svar.

Om Custice
Custice Awards är Sveriges största utmärkelse om företagskundnöjdhet.

För vidare information
Herman Lundquist, nordisk marknadschef vid Sharps dokumentdivision, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 533 90 92, herman.lundquist@sharp.eu

Om Sharp Dokument
Sharp erbjuder kraftfulla och prisbelönade dokumentsystem som ger snabbare och effektivare arbetsmetoder och gör alla på arbetsplatsen mer produktiva. Sharp har allt från utrymmessnåla skrivare och kopiatorer i svartvitt och färg till mångsidiga höghastighets- och multifunktionssystem. Sharp Open Systems Architecture (OSA) förvandlar multifunktionssystem till kraftfulla informationsportaler integrerade med molnet och affärsapplikationer. Sharp Optimized Services hjälper företag att uppnå ökad kontroll, effektivitet och produktivitet. Sharp Cloud Portal Office är en molntjänst som gör det enkelt att dela dokument och information och samarbeta online. /This is Why Sharp är den perfekta lösningen för varje arbetsplats. För mer information, besök www.sharp.se.