Sharp får ytterligare fem tunga utmärkelser

Ledande forskningsföretag BERTL ger prestigefyllda lovord till Sharp i fem huvudkategorier. Sharp har lagt till sin imponerande samling av priser, fem nya från BERTL ®, Inc - en auktoritativ källa för objektiv, oberoende utvärderingar av digitala produkter och workflow-lösningar.

Utmärkelserna, som följde på rigorösa tester och jämförande analyser av flera system från alla stora märken, visade imponerade bredd - Sharps individuella färg och svartvita multifunktionsenhetsmodeller, dess räckvidd som helhet, deras värde för pengarna och underliggande teknik som de införlivar. Utmärkelserna är: Best Colour A4 MFP Series - Sharp MX-C381 och MX-C311 Best Value for Price Colour A4 MFP – Sharp MX-C381 och MX-C311 Most Secure MFP Range – till Sharp för 6:e året Best Workgroup Mono A4 MFP – Sharp MX-B381 Best Device Management and Integration Technology for MFP Series – till Sharps produktline-up av multifunktionprodukter - Det är roligt att våra system får den uppskattning de förtjänar. De har designats för att öka produktiviteten i dagens krävande kontorsmiljöer och det är alltid användarens bästa som är viktigt för oss, säger Jonne Zachrisson, produktchef på Sharp Electronics (Nordic) AB.