Sharp tar affärsmöjligheterna på Sverigeturné

Under en roadshow i åtta svenska städer visar Sharp hur ny digital produktionsteknik ger företag både ekonomiska och praktiska fördelar. Branschexperten Ulf Sunnberg håller föredrag och demonstrerar nyttan med Sharps största nyhet någonsin.

– Vi utlovar tankeväckande inspiration och värdefull information, säger Jonne Zachrisson, nordisk produktchef på Sharp Electronic (Nordics) AB.

Ska man visa sin största nyhet någonsin krävs en logistisk lösning utöver det vanliga. Därför använder Sharp en över 13 meter lång trailer under sin roadshow genom Sverige.

Därinne ryms affärsmöjligheter som är något alldeles extra: Sharps nya högvolymsystem uppmonterat i sin imponerande helhet. Dels en printerdel som klarar helt utfallande tryck upp till A3, dels olika moduler för efterbehandling – hålslag för spiralbindning, vikfunktioner, proffsig broschyrproduktion, olika häftalternativ, enkel infogning, kraftfull buntavläggning med mera.

Ulf Sunnberg – expert inom publishing och grafisk kommunikation – kommer att berätta om branschens nya möjligheter och trender. Men också titta lite närmare på vad Sharps nya system medför.

Självfallet får besökarna möjlighet att ställa frågor till Ulf och prata med Sharps personal.

– Vi hoppas att så många som möjligt tar chansen att på detta sätt skaffa värdefulla kunskaper. Trailern kommer att stå uppställd på strategiska platser med bra parkeringsmöjligheter, säger Jonne Zachrisson.

Anmälan till Sharps roadshow sker på www.sharp.se/event

Turnéplan för Sharps roadshow 2014:

• 13 maj - Umeå
  • 15 maj - Uppsala
  • 16 maj - Örebro
  • 19 maj - Linköping
  • 20 maj - Växjö
  • 21 maj - Göteborg
  • 22 maj - Malmö
  • 27 maj - Gävle

För ytterligare information:
www.youtube.com/user/SharpEurope

För mer information
Jonne Zachrisson, nordisk produktansvarig vid Sharps dokumentdivision, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 611 36 25, jonne.zachrisson@sharp.eu

Om Sharp Document Solutions
Sharp erbjuder en bred portfölj av prisbelönta dokumenthanteringssystem och utrustningar, från multifunktionella skrivare (MFPs), till stora produktionssystem. Sharps Open Systems Architecture (OSA) kan förvandla din MFP till en kraftfull informationsportal med sömlös integration med ”molnet” och även till affärsapplikationer från tredje part. Vi erbjuder också Sharp Optimised Services som ger kontroll, effektivitet och produktivitet för din verksamhet. Sharp ger den perfekta lösningen för varje dokumenthanteringsbehov.