Analyst Group: Kommentar inför Q1-rapport samt på dagens rekordavtal

Shortcut Media presenterade idag ett rekordavtal vilket förväntas innebära totalt 20 MSEK i intäkter under fyra år, samtidigt som man imorgon den 14 maj 2020 publicerar sin Q1-rapport.

Läs Analyst Groups prognos och kommentar här

Om Analyst Group: Ett av Sveriges främsta analyshus med fokus på små och medelstora börsbolag.
Läs mer om Analyst Group här: https://www.analystgroup.se/om-oss/

Det här ett pressmeddelande från Analyst Group angående publicering av kommentar på Shortcut Media Group. Läsare kan anta att Analyst Group har mottagit ersättning för att framställa kommentaren. Uppdragsgivaren har inte haft någon möjlighet att påverka de delar där Analyst Group har haft åsikter om Bolaget, framtida värdering eller annat som skulle kunna tänkas utgöra en subjektiv bedömning.