Shortcut Media Group Årsredovisning 2019

Härmed publiceras Shortcut Media AB:s årsredovisning inklusive koncernredovisning för perioden 1 januari - 31 december 2019.

Rättelse: Felaktig MAR-etikett i tidigare pressmeddelande "Shortcut Media Group Årsredovisning 2019". MAR-etiketten skulle inte ha varit med.

Shortcut Media Group är en av Sveriges ledande, oberoende samt mest prisbelönta produktionsgrupper och producerar bl.a. reklam- och företagsfilm, livesändningar, trailers, animerad film, eventfilm- och eventgrafik, promos samt tillhandahåller postproduktion. Gruppen består av varumärkena Bond Street Film, Oddway Film, Shortcut Produktion, Frost Studio och sysselsätter ett 70-tal medarbetare. Mer information finns på www.shortcutmedia.se.

VD, Shortcut Media Group