Shortcut Produktion vinner uppdrag värt 0,9 Mkr

Shortcut Produktion, som är en del av Shortcut Media Group, har vunnit ett uppdrag värt ca 0,9 Mkr.

Beställningen avser medverkande vid inspelning och efterbearbetning av en svensk TV-produktion. Produktionen kommer främst att utföras under andra kvartalet 2020.

Då verksamheten i Shortcut Produktion har föreslagits att övergå till systerbolaget Bond Street i slutet av 2019 avses projektet utföras inom ramen för Bond Street.

Shortcut Media Group är en av Sveriges ledande, oberoende samt mest prisbelönta produktionsgrupper och producerar bl.a. reklam- och företagsfilm, trailers, animerad film, promos och tillhandahåller postproduktion. Gruppen består av Bond Street Film, Oddway Film, Shortcut Produktion och Frost Studio.

Denna information är sådan som Shortcut Media AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 2 december 2019.

Taggar: