Lutricia McNeal uppträder i Sickla Köpkvarter den 23 september

Report this content

Lutricia McNeal är en av höjdpunkterna under invigningen av Sickla Köpkvarter. I samband med en spektakulär modeshow på fredagen framför hon sin nya singel ”It’s not easy”.

Fredagen den 23 september finns den amerikanska R&B-artisten Lutricia McNeal på plats i Sickla Galleria för att uppträda och signera skivor. I anslutning till en spektakulär modeshow finns Lutricia McNeal på scen för att framföra sin nya singel som släppts i dagarna. Lutricia McNeal befinner sig i Sverige för att spela in sin nya skiva ”Soulsister Ambassador”. Singeln ”It’s not easy” är första spåret på skivan som beräknas släppas kring jul. – En mängd evenemang arrangeras under invigningen och Lutricia McNeals framträdande är en av höjdpunkterna. Det är roligt att kunna bjuda på en annorlunda modeshow och en så välkänd artist som Lutricia McNeal, säger Anders Petterson, centrumchef på LjungbergGruppen. Lutricia McNeal har många kopplingar till Sverige – hennes make och manager är svensk och paret har tidigare bott i Sverige. Lutricia McNeals senaste singel är dessutom producerad av Quizlarossi, två svenskar som bland annat arbetar med Britney Spears. Tidigare samarbeten med Quizlarossi har givit Lutricia McNeal framgångar med "Ain´t That Just The Way", "Stranded" och "365 Days". Fredag den 23 september är Sickla Köpkvarter öppet kl. 10:00 – 19:00. Modeshowen visas vid tre tillfällen under dagen. Lutricia McNeal framträder i slutet av modeshowerna och signerar däremellan skivor på scenen i Sickla Galleria. Tider modeshow: Fredag den 23 september kl. 15:00, 16:30 och 18:00 Plats: Sickla Galleria i Sickla Köpkvarter Stockholm 2005-09-22 LjungbergGruppen AB (publ)