Sifo Group AB byter namn till Observer AB

Sifo Group AB byter namn till Observer AB Tisdagen den 6 juni byter Sifo Group AB namn till Observer AB. Aktien som är noterad på OM Stockholmsbörsens O-lista handlas under sitt nya namn fr o m den 6 juni. Efter försäljningen av divisionen Sifo Research & Consulting och varumärket Sifo byter Sifo Group namn. Koncernens huvudverksamhet är den medie- och omvärldsbevakning som bedrivs i Observer. Som en följd av det byter koncernen namn till Observer AB. För ytterligare information, kontakta: Per Blixt, informationschef, tfn 08-625 15 51/070-549 28 08, e-post per.blixt@sifogroup.se Detta pressmeddelande finns även tillgängligt på http://www.sifogroup.com. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/05/20000605BIT00500/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/05/20000605BIT00500/bit0002.pdf