Inbjudan till presentation av Signatur Fastigheters bokslutskommuniké för januari - december 2020

Signatur Fastigheter AB (publ) (“SIG”) kommer att offentliggöra sin bokslutskommuniké för januari - december 2020 den 26 februari 2021 kl. 08:00.

SIG:s vd Dan Astrén presenterar samma dag kl. 09:00 resultat och kommentarer via webcast på nedan länk.

Presentationen kommer att sändas live och avslutas med en frågesession. Frågor kan ställas skriftligen via webcast-lösningen. Ingen förregistrering krävs.

Rapporten kommer att finnas tillgänglig här: https://signaturfastigheter.se/rapporter/

Länk till webcast:

En inspelning av presentationen kommer att finnas tillgänglig i efterhand via webcastlänken.