Ni-nanna-na-ni-na… Nio boktips från SIS

70-talsklassikern är tillbaka. Minns du Boktipset med signaturmelodin, Ni-nanna-na-ni-na, och Stefan Mählqvist som satt i en regnbågsfärgad soffa och läste sagor? Här kommer vår egen tolkning av Boktipset. Denna gång med SIS yrkeslitteratur i fokus, som presenteras av just – Stefan Mählqvist.

Förflytta dig 30 år tillbaka i tiden och njut av en sagostund med böcker som Bästa vägen till ett verksamhetssystem, Elansvar och Elinstallationsregler. Eller varför inte en bok om Hållbart ansvarstagande, Kompetensförsörjning eller Konsten att hållbarhetsredovisa?

Se filmerna på www.sis.se/boktipset

För mer information:
Anna Skarin, projektledare SIS, 08-555 523 56, anna.skarin@sis.se
Erika Messing, pressansvarig SIS, 08-555 520 97, erika.messing@sis.se

SIS är en del av det europeiska och globala nätverk som utarbetar internationella standarder. Genom att delta i standardiseringsarbetet kan svenska företag och organisationer påverka utformningen av standarder inom sin marknad. Standarder befrämjar handel över gränser och bidrar till att processer och produkter blir säkrare. SIS är en fristående ideell förening med medlemmar från både privat och offentlig sektor. SIS omsatte 2011 MSEK 226 och har 200 anställda. SIS arbetar inom och är medlem i de internationella standardiseringsorganisationerna CEN (europeisk) och ISO (global).