• sistaminuten.se/

Pressmeddelande från sistaminuten.se: Charterbiljetter för under hundralappen: Just nu är det kul att vara charterkund!

Report this content

"Jag har jobbat med resor i över 20 år, men aldrig sett nåt liknande", säger Magnus af Petersens hos sistaminuten.se, en av Sveriges största prisjämförelsesiter för charterresor och flygbiljetter. "När det har varit billigt senaste åren har vi sett flygstolar ner mot en femhundring när det har varit som mest extremt, men när en av branchens tungviktare Apollo går ut och säljer flygstolar tur/retur för 98:- är det värt att notera. Våra servrar går varma kan man lugnt säga!!

"Just nu gäller det ett tiotal populära semesterorter med några av sommarens toppdestinationer Rhodos, Samos, Kreta, Bulgarien och Kroatien, och ett antal grekiska öar som Skiathos, Santorini och Kefalonia med avresa nu på lördag, men vem vet om det kommer fler liknande erbjudanden under sommaren, och vem vet om andra aktörer i branschen hakar på?"

"Hela våren har vi sett fallande priser på charterresor, och de prisstigningar som brukar komma här upp till sommarlovet har vi gått och väntat på. Men istället sänks priserna till ofattbart låga nivåer! Det är kul att vara charterkund just nu i Sverige", säger Magnus af Petersens, och tillägger: "Förutom 98-kronorsbiljetterna finns det en enorm mängd resor och flygstolar som slumpas ut till bottenpriser, det finns massor av flygstolar för under en femhundring och priser för resepaket med flyg och hotell för under tusenlappen. Helt otroligt!" avslutar Magnus af Petersens.

För kontakt:

Magnus af Petersens magnus@reisegiganten.no

Mobil 076 864 3330

Länk till priserna just nu - uppdateras hela tidenhttp://www.sistaminuten.se/tour/sl/FyBDKs

Reisegiganten AS, en betydelig nordisk aktör inom förmedling av resor och charterverksamhet.

Verksamheten omfattar flera av de största resenätportalerna i Norden, bl.a solfaktor.no och restplass.no, afbudsrejser.dk och sistaminuten.se.