• SiteDirect/

Kom igång med e-handel – vi hjälper dig att komma igång under den första tiden - kostnadsfritt

Report this content

Vi på SiteDirect har startat upp erbjudandet Coronahjälpen som ger möjlighet att starta upp en e-handel som är kostnadsfri första 3 månaderna.
Det passar företag som ännu inte startat sin digitala omställning eller som inte vågat ta steget att öppna en e-handel.

Under den globala pandemin vi just nu befinner oss i finns det tydliga tecken på att de digitala kanalerna och e-handeln är de kanaler som fungerar bäst och för att nå nya kunder och behålla befintliga kunder.

Efter de inledande tre månaderna väljer företaget att antingen fortsätta och då enligt ett prispaket som vi kommer överens om eller så inaktiveras e-handeln.

Läs mer under www.coronahelp.nu

Mer information:
Robert German, VD
robert.german@sitedirect.se

Om SiteDirect
SiteDirect grundades 2000 och en av Sveriges ledande webb- och e-handelsplattformar för både B2B och B2C. Plattformen är skalbar och komplett och samtidigt flexibel och enkel att jobba med. SiteDirect-plattformen finns i flera paketerade lösningar, bland annat GO Web (webbplats), GO Product (produktwebb), GO Commerce (e-handel) och SiteDirect Retail (större system med flera nätbutiker/webbplatser). Till dessa paket finns många plugins och möjlighet till integration med tredjepartssystem via connectorer.

Plattformen utvecklas i Växjö, Småland :-) och ingår i koncernen Combined Excellence AB.

Mer info: www.sitedirect.se

Taggar: