Probihorse väljer SiteDirect för e-handel

Report this content

Probihorse erbjuder mikroorganismer och levande probiotika för djur, trädgård, hälsa och vatten. Nu gör de en satsning på e-handel och har valt SiteDirect GO e-handelsplattform för att nå ut på marknaden.
– När vår verksamhet växte så blev orderhanteringen i vårt dåvarande system ohanterbart och stundvis låg även vår e-handel nere på grund av överbelastning. Vi beslutade att byta leverantör och sökte då efter något tryggt och pålitligt system utvecklat i Sverige, säger Kim Liungman på Probihorse.

Mer information:
Robert German, försäljningsansvarig
robert.german@sitedirect.se

Om SiteDirect
SiteDirect grundades 2000 och en av Sveriges ledande webb- och e-handelsplattformar för både B2B och B2C. Plattformen är skalbar och komplett och samtidigt flexibel och enkel att jobba med. SiteDirect-plattformen finns i flera paketerade lösningar, bland annat GO Web (webbplats), GO Product (produktwebb), GO Commerce (e-handel) och SiteDirect Retail (större system med flera nätbutiker/webbplatser). Till dessa paket finns många plugins och möjlighet till integration med tredjepartssystem via connectorer.

Plattformen utvecklas i Växjö, Småland :-) och ingår i koncernen Combined Excellence AB.

Mer info: www.sitedirect.se

Taggar: