SJ bjuder på julkonsert med svenska toppartister

Report this content

SJ har på kort tid blivit en av Sveriges viktigaste återförsäljare av evenemangsbiljetter. Nu firar SJ detta genom att erbjuda alla svenskar att nästan gratis få se julkonserten ”Oh no…it´s Christmas” med stora delar av den svenska artisteliten på Berns i Stockholm. – Vår försäljning av evenemangsbiljetter slår rekord i år. Det vill vi fira tillsammans med våra kunder och därför bjuder vi på nästan hela inträdet till konserten på Berns om man köper biljetterna till julkonserten hos oss, säger Eva Kindlundh, chef för SJs evenemang.

Förra året blev ”Oh no…it´s Christmas” en storsuccé. I årets hyllning till julen bjuder ännu flera svenska stjärnor som Maia Hirasawa, Timo Räisänen, Mange Schmidt, Petter, Jonna Lee, Theodor Jensen på högst personliga tolkningar av klassiska jullåtar. Tillsammans med arrangerande Blixten & co och Razzia Records genomförs två julkonserter på Berns den 19 december. Det blir en matiné på eftermiddagen och en kvällsföreställning. – Jag hoppas att vi kommer att bjuda på något magiskt i år, säger Johan Lindqvist på Blixten & co. Genom att SJ går in och stöttar årets julkonsert har de flesta råd att uppleva julstämningen i de anrika lokalerna. – Om man köper biljetten via SJ så kostar det bara 49 kronor. Det är en perfekt upplevelse och julklapp, säger Eva Kindlundh på SJ. Om man samtidigt beställer tågbiljett till julkonserten i Stockholm så säljs de billigaste biljetterna från 95 kronor. Biljetterna släpps fredag 9 oktober på sj.se/upplevelser. Se mera på www.sj.se/upplevelser

Taggar: