Sjö&Hav firar kärleken på Skeppsholmen

Sjö&Hav firar kärleken på Skeppsholmen

Under andra veckan av LOVE Stockholm 2010 finns Sjö&Hav representerade på Visit Skärgårdens marknad ute på Skeppsholmen. Fram till dagen för prinsessbröllopet, lördagen 19 juni, finns Sjö&Havs hygienprodukter för utomhusbruk till försäljning i en av marknadens skärgårdsbodar.

För att höja evenemangskänslan i boden erbjuds tävlingar med chans att vinna utvalda produkter av sortimentet.

– Det känns roligt att vara en del av Stockholm stads bröllopsfirande och för oss passar det bra att vara på plats ute på Skeppsholmen som symboliserar skärgården under evenemanget. Det stämmer väl överens med Sjö&Havs produktutbud, säger Kim Persson, vd för SH Kollektion AB som äger varumärket Sjö&Hav.

Sjö&Havs sortiment består av fyra hygienartiklar; Saltvattentvål, Saltvattenschampo, Solskyddscreme och årets nyhet, Mygg- & Fästingspray, samt ett Handdiskmedel för saltvatten. Alla produkter är utvecklade för utomhusbruk och vissa av dem löddrar rikt i saltvatten, men de fungerar lika bra inomhus i sötvatten.

För ytterligare information vänligen kontakta Kim Persson, VD SH Kollektion AB / Sjö&Hav, tel: 0732-50 50 21, e-post: kim@sjohav.se

SH Kollektion grundades 2004 av Kim Persson, Åsa och Magnus Plahn. Företaget har sitt säte i Stockholm. De säljer och marknadsför hygienprodukter under namnet Sjö&Hav som är speciellt utvecklade för friluftsliv och saltvatten. Läs mer på www.sjohav.se.