Sjöstrand lanserar ett spännande desing Co-Lab tillsammans med Maria Nilsdotter

Sjöstrand Coffee är glada att tillkännage ett exklusivt designsamarbete med det hyllade svenska smyckesmärket Maria Nilsdotter. Detta partnerskap firar en banbrytande fusion av skandinavisk design och lyx, som förenar Maria Nilsdotters maximalistiska värld med Sjöstrands minimalistiska designfilosofi, vilket resulterar i en helt unik och spännande design. Samarbetet består av ett begränsat antal handgjorda kaffemaskiner som endast kommer att göras tillgängliga för pre-order.

Både Sjöstrand och Maria Nilsdotter riktar sig till en designfokuserad publik som uppskattar hög nivå av hantverk, så det fanns en naturlig koppling från början. Vi kontaktade Maria Nilsdotter med idén om ett samarbete eftersom vi trodde att det finns en fascinerande kontrast mellan hennes unika och maximalistiska syn på skandinavisk design och vår mer minimalistiska design. Genom att kombinera våra två världar har vi kunnat skapa något verkligt unikt. John Ekeberg, VD Sjöstrand

John Ekeberg, VD Sjöstrand Coffee Int AB

Email: john.ekeberg@sjostrandcoffee.com