Ränteändring Skandia bolån fr o m 2016-12-27

Skandia ändrar fr o m 2016-12-27 räntan för bolån enligt bifogad fil.

Skandia erbjuder öppna och individuella rabatter på bolåneräntan, baserade på kriterierna belåningsgrad, lånevolym, vardagsekonomi i Skandia, månadssparande och sparkapital. Rabatterna erhålls automatiskt när ett lån tecknas, utan att behöva förhandlas fram. Hur låg ränta man får med olika förutsättningar framgår på www.skandia.se/bolan. Maximal rabatt uppgår i dagsläget till -0,65 procentenheter.

Carl Domonkos, Produktområdeschef Låna, Bank Operations, Skandia 08-788 14 52
Pontus Haag, Ansvarig Press Kommunikation, Skandia 08-788 47 12

Skandia är ett av Sveriges ledande livbolag. Vi erbjuder sparande med garanti, fondsparande, försäkringar för hälsa och trygghet, banktjänster och rådgivning.

Med en stark tradition av pionjärsanda, produktutveckling och samhällsengagemang har vi i 160 år arbetat med att förebygga och förutse risker. På så sätt har vi kunnat ge människor ekonomisk trygghet i livets olika skeden.

Att "Tänka Längre" innebär att vi hjälper våra kunder att ta beslut här och nu – för ett tryggt och rikt liv på sikt. Vi har också ett större perspektiv än så. Genom att verka i skärningspunkten mellan näringsliv och samhälle bidrar vi till ett mer hållbart samhälle, samtidigt som vi skapar värde för kunderna. www.skandia.se