SkandiaMäklarna skänker en miljon kronor till Rosa Bandet

Report this content

SkandiaMäklarna nådde målet med att samla in en miljon kronor till Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj. Alla kedjans mäklarkontor i Sverige har varit delaktiga i insamlingen och skänkt 1 000 kronor per såld bostad under oktober.

SkandiaMäklarna har genom olika lokala aktiviteter färgat bostadsmarknaden rosa i oktober. För alla bostadsaffärer kedjans mäklare har gjort i oktober har 1 000 kronor oavkortat gått till cancerforskningen.

– Det är med stor glädje SkandiaMäklarna överlämnar checken på en miljon kronor till Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj. Engagemanget har varit starkt både internt och bland våra kunder, cancer är ju en sjukdom som drabbar oss alla, direkt eller indirekt, någon gång i livet. Det känns därför bra att vi är med och bidrar till forskningen och engagerar oss i kampen mot cancer, säger Fredrik Helmstrand, VD för SkandiaMäklarna.

Klicka på länken för en bild när Cancerfondens Generalsekreterare, Stefan Bergh, mottar checken från SkandiaMäklarnas VD, Fredrik Helmstrand.

För mer information kontakta:

Fredrik Helmstrand, VD SkandiaMäklarna 0733- 679900, e-post: fredrik.helmstrand@skandiamaklarna.se

SkandiaMäklarna är en av Sveriges största fastighetsmäklarkedjor med cirka 500 medarbetare på 85 kontor. SkandiaMäklarna särskiljer sig genom hög kvalitet inom såväl försäljning, marknadsföring som lokalkännedom. Verksamheten spänner över områdena: bostäder, fritidsboende, kommersiella fastigheter samt utlandsboende. Läs mer på www.skandiamaklarna.se

Taggar: