Skanska Financial Services AB (publ)s bokslutskommuniké, januari–december 2023, publicerad

Report this content

Skanska Financial Services AB (publ)s bokslutskommuniké för januari–december 2023 finns bifogad i detta pressmeddelande samt finns tillgänglig på bolagets webbplats, https://group.skanska.com/sv/investerare/finansiering/skanska-financial-services-ab/

För ytterligare information kontakta:

Louise Hallqvist, Senior Vice President Skanska Financial Services, Skanska Financial Services AB, tel 010 448 86 86

Antonia Junelind, Senior Vice President Investor Relations, Skanska AB, tel 010 448 62 61

Jacob Birkeland, Head of Media Relations and Public Affairs, Skanska AB, tel 010 449 19 57

Direktlinje för media, tel 010 448 88 99

Detta samt tidigare pressmeddelanden finns också på www.skanska.com.

Skanska använder sin kunskap och framtidsinsikt för att bidra till hur människor lever, arbetar och samverkar. Vi är ett av världens största projektutvecklings- och byggföretag med en omsättning på 157 miljarder kronor under 2023. Skanska är verksamma på utvalda marknader i Norden, Europa och USA. Tillsammans med våra kunder och en samlad expertis hos cirka 27 000 medarbetare skapar vi innovativa, hållbara lösningar som främjar hälsa och välbefinnande bortom vår livstid.

Denna information är sådan som Skanska Financial Services AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt Nasdaq Stockholms regelverk för emittenter av räntebärande finansiella instrument. Informationen lämnades, genom ovanstående Senior Vice President Investor Relations försorg, för offentliggörande den 29 februari 2024 kl. 13:00 CET.