Skanska Financial Services AB (publ)s sexmånadersrapport, januari-juni 2020 tillgänglig på webbplatsen

Report this content

Skanska Financial Services AB (publ)s sexmånadersrapport för januari-juni 2020 är nu tillgänglig som svensk version på Skanskas webbplats under adress https://group.skanska.com/sv/investerare/finansiering/skanska-financial-services-ab/.

Denna information är sådan information som Skanska Financial Services AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt Nasdaq Stockholms regelverk för emittenter räntebärande finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 31 augusti 2020 kl. 13:00.

Ladda ner hela rapporten här

För ytterligare information kontakta:

André Löfgren, Senior Vice President Investor Relations, Skanska AB, tel 010 448 13 63

Therese Tegner, Senior Vice President Skanska Financial Services, Skanska Financial Services, tel 070 286 11 53

Direktlinje för media, tel 010 448 88 99

Detta samt tidigare pressmeddelanden finns också på www.skanska.com.

Skanska är en världsledande aktör inom bygg och projektutveckling på utvalda marknader i Norden, Europa och USA. Med utgångspunkt i bolagets värderingar vill Skanska bidra till ett bättre samhälle och erbjuder innovativa och hållbara lösningar för såväl enkla som komplexa uppdrag. Koncernen har cirka 35 000 medarbetare och omsättningen under 2019 uppgick till 177 miljarder kronor.