Inbjudan till telefonkonferens och audiocast den 20 juli med presentation av Skanskas sexmånadersrapport

Torsdagen den 20 juli kl. 07:30 rapporterar Skanska resultatet för de sex första månaderna 2017.

Rapporten kommer att presenteras av Johan Karlström, VD och koncernchef, samt Peter Wallin, vVD och ekonomi- och finansdirektör, på en telefonkonferens kl. 10.00.

Telefonkonferensen kommer att sändas live på www.skanska.com/investerare, där den även finns tillgänglig i efterhand.

För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring 08 505 564 74, eller +44 20 3364 5374, eller +1 855 753 2230.

Välkommen!

André Löfgren, Direktör, Investor Relations

Katarina Grönwall, Kommunikationsdirektör

För ytterligare information, kontakta:

André Löfgren, direktör Investor Relations, Skanska AB, tel 010-448 13 63

Katarina Grönwall, kommunikationsdirektör, Skanska AB, tel 010-448 88 77

Andreas Joons, pressekreterare, Skanska AB, tel 010-449 04 94

Direktlinje för media, tel 010-448 88 99

Denna samt tidigare releaser finns på www.skanska.com