• Skanska/

Inbjudan till telefonkonferens och webcast den 29 april med presentation av Skanskas tremånadersrapport 2021

Report this content

Torsdag den 29 april kl. 07:30 rapporterar Skanska resultatet för de tre första månaderna 2021.

Rapporten kommer att presenteras av Anders Danielsson, VD och koncernchef, samt Magnus Persson, Ekonomi- och finansdirektör, på en telefonkonferens kl. 10:00. Telefonkonferensen kommer att sändas som live på www.skanska.com/investerare, där den även finns tillgänglig i efterhand.

För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring 08 505 583 51, eller +44 333 300 9271, eller +1 844 625 1570.

Efter telefonkonferensen kommer det att finnas vissa möjligheter till enskilda möten med Anders Danielsson och Magnus Persson. Intresseanmälan för ett möte önskas senast den 27 april till annika.winlund@skanska.se.

Välkommen!

André Löfgren, SVP, Investor Relations

Karolina Cederhage, SVP, Communications

För ytterligare information kontakta:

André Löfgren, direktör Investor Relations, Skanska AB, tel 010-448 13 63

Karolina Cederhage, kommunikationsdirektör, Skanska AB, tel 010-448 08 80

Jacob Birkeland, presschef, Skanska AB, tel 010-449 19 57

Direktlinje för media, tel 010 448 88 99

Detta samt tidigare pressmeddelanden finns också på www.skanska.com.

Skanska är en världsledande aktör inom bygg och projektutveckling på utvalda marknader i Norden, Europa och USA. Med utgångspunkt i bolagets värderingar bidrar Skanska till ett bättre samhälle genom att erbjuda innovativa och hållbara lösningar. Koncernen har cirka 32 500 medarbetare och omsättningen under 2020 uppgick till 159 miljarder kronor.