Välkommen till invigningen av Skogsmulles sagospår på Lådna!

FREDAG DEN 23 MAJ invigs Skogsmulles nya sagospår på Lådna. Skogsmulle kommer dit för att sjunga och leka med barnen och efteråt inbjuds alla barn att baka pinnbröd över vår grilleld.

Spåret består av 10 stationer och är cirka 300 meter långt. Spåret och stationerna är markerade med en bild av Skogsmulle. Spåret är anlagt av Skärgårdsstiftelsen, Gösta Frohms Skogsmullestiftelse och Friluftsfrämjandet.

INVIGNINGEN KOMMER SKE KL 12.00 och vi samlas vid spårets start som är vid Brinkbacken.

HUR DU TAR DIG TILL LÅDNA
Ta buss 438 från Slussen till Boda brygga och sedan båt till Karlshem på Lådna. Därifrån är det en promenad på ca 500 meter till sagospåret, följ skyltarna mot affären. Åker du till Lådna brygga följer du skyltarna mot Karlshem, det är en promenad på ca 1 km.

Kontaktperson: Sandra Löfgren, tel 070-377 23 07