iPhonebutiken förvärvar iPow.se

Report this content

iPhonebutiken.se presenterar stolt det senaste tillskottet till företaget, iPow.se. Vi förvärvar iPow.se, en halvstor konkurrent, för att minska antalet konkurrent och för att ta del av deras hårda SEO-arbete. "Vi har haft ögonen på iPow.se, då vi varit imponerade av deras sökmotorsoptimering. Det är en av få butiker som inte pysslade med priskrig, vilket förmodligen var en bidragande orsak till att de inte gick omkull med en gång till skillnad från många andra", säger Daniel Andersson, delägare i iPhonebutiken.se. "Förvärvet är ännu ett steg på färden mot herravälde inom iPhone- och iPad-tillbehörsvärlden", fortsätter Kim Johansson, delägare i iPhonebutiken.se I och med övertagandet kommer iPows lager flyttas till Kalmar för att slås ihop med iPhonebutikens lager.

För mer information kontakta info@iphonebutiken.se

iPhonebutiken.se drivs och ägs av aktiebolaget Skogstrollen AB som i olika former bedrivit internetverksamheter sedan 1999.

iPhonebutiken drivs från lager/kontor i centrala Kalmar. Ambition är att bli det självklara valet för människor som är ute efter tillbehör till sin kära iPhone och iPad. Detta genom att erbjuda störst sortiment, flexibel och tillmötesgående kundservice, högkvalitativa produkter och bra priser.

Taggar: