iPhonebutiken.se erbjuder nu reparationer för din iPhone

Report this content

Vi erbjuder nu reparation av iPhone 3G, iPhone 3GS, samt iPhone 4. Vi kan bland annat reparera spruckna skärmar, icke fungerande knappar, vattenskador, samt byta batterier. Vet du inte vad som är fel med din mobiltelefon erbjuder vi dig en felsökning samt reparerar telefonen på ett fullgott sätt.

Har du tappat din iPhone i vatten, eller har du en eller flera defekta iPhone's liggandes i byrålådan? Vi på iPhonebutiken har räddningen för dig! Vi erbjuder nu reparation av iPhone 3G, iPhone 3G S, samt iPhone 4. Vi kan bland annat reparera spruckna skärmar, icke fungerande knappar, vattenskador, samt byta batterier. Vet du inte vad som är fel med din mobiltelefon erbjuder vi dig en felsökning samt reparerar telefonen på ett fullgott sätt.

Vi är väl medvetna om att du inte vill vara utan din mobiltelefon längre än nödvändigt så därför reparerar vi och sänder tillbaka din mobiltelefon på bara några dagar. Det är vår ambition att reparationsprocessen ska vara så angenäm som möjligt för kunden.

"em>Det är väldigt många som går runt med trasiga glas och skärmar på sin iPhone, för att de tror att det är alldeles för dyrt att laga. Vilket tyvärr också stämmer när det gäller återförsäljare och operatörer, som ofta vill ha mer pengar för en reparation än för en ny telefon. Här vill vi vara ett alternativ för kunden och erbjuda prisvärda och snabba reparationer", sager Kim Johansson, delägare I iPhonebutiken.se.

Du tjänar nästan alltid på att laga din trasiga eller gamla iPhone. Du kan få en fullt fungerande telefon igen. Eller om du ska sälja den så stiger andrahandsvärdet på den avsevärt om den fungerar jämfört med om den är trasig.

Vill du veta mer om våra reparationer?
Gå in på: http://www.iphonebutiken.se/reparationsguide-p130.html

Vill du kontakta oss? Skicka ett e-post till: info@iphonebutiken.se

iPhonebutiken.se drivs och ägs av aktiebolaget Skogstrollen AB som i olika former bedrivit internetverksamheter sedan 1999.
iPhonebutiken drivs från lager/kontor i centrala Kalmar. Ambition är att bli det självklara valet för människor som är ute efter tillbehör till sin kära iPhone och iPad. Detta genom att erbjuda störst sortiment, flexibel och tillmötesgående kundservice, högkvalitativa produkter och bra priser.