Skruvat.se utmanar reservdelsbranschen

Report this content

Nu utmanar Skruvat.se reservdelsbranschen och erbjuder en ny tjänst där man enkelt och bekvämt kan handla bildelar på nätet. Med utgångspunkt i kvalitet och kunskap erbjuder Skruvat.se ett brett sortiment till ett lägre pris än andra butiker för bildelar. Med leveranser direkt till hemadressen eller till något av 1400 utlämningsställen ger Skruvat.se också stor tillgänglighet över hela landet.

Skruvat.se är en fullskalig webbshop för bildelar. Här erbjuds ett stort sortiment av kvalitetsbildelar till Volvo och SAAB till marknadens lägsta priser. Att handla på Skruvat.se är säkert och enkelt, både för privatpersoner och för bilverkstäder.

– Det kan vara svårt att hitta rätt bildelar till ett bra pris på alla ställen i landet. Genom Skruvat.se erbjuder vi kunder ett tryggt och bekvämt sätt att handla på – oavsett var i landet man bor. Vi lägger också stor vikt vid kvalitén. Alla bildelar vi säljer har provmonterats innan vi lägger ut dem till försäljning, säger Peter Jakobsson, en av grundarna till Skruvat.se.

Webbshopen är öppen dygnet runt och beställda varor levereras direkt hem eller till ett utlämningsställe. Skruvat.se samarbetar med DB Schenker Logistics som har över 1400 utlämningsställen i Sverige. Beställningar som läggs före klockan 12.00 skickas samma dag.

Skruvat.se arbetar kontinuerligt med att lägga till nya produkter och så småningom bildelar till fler bilmärken och modeller.