Nordens första Tupperwarebutik

Nordens första Tupperwarebutik Nordens första Tupperwarebutik har öppnat i samarbete med Skultuna Messingsbruk - ett unikt samarbete mellan två företag som står för högsta kvalitet. Tupperware grundades 1950 i Orlando av Earl Tupper. Skultuna Messingsbruk grundades 1607 av kung Carl IX. Tupperware marknadsför giftfria hushållsartiklar i vätske- och aromtät plast. Tupperware har en oändlig tidsgaranti. Skultuna Messingsbruk har i snart 400 år skapat historia genom kvalitet, design och yrkesskicklighet. Den första ljuskronan som byggdes i Skultuna år 1619 finns fortfarande i bruk i Vårfrukyrkan i Enköping. Vi har nu glädjen att presentera dessa två unika företag under samma tak i Skultuna Messingsbruks butik i Skultuna. Skultuna Messingsbruk AB Tel 021-78300 www.skultuna.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/02/20030702BIT00250/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/02/20030702BIT00250/wkr0002.pdf