PRESSMEDDELANDE Skultuna Messingsbruk AB har beslutat att avnotera sig från Aktietorget från och med den 1:a januari 2002. Anledningen till detta är att likviditeten i aktien under lång tid har varit mycket låg samt att förvaltningskostnaderna har varit för höga. Dessa pengar behövs i verksamheten i stället. En plats (InOff eller liknande) där köpare och säljare kan träffas kommer att upprättas. Vidare information om detta kommer på vår hemsida www.skultuna.com Finansiella rapporter kommer fortsättningsvis att ,kvartalsvis, kunna rekvireras elektroniskt från Skultuna. E-postadress: anita.erikson@skultuna.com. Styrelsen För ytterligare upplysningar: Christoffer Kurpatow 08-678 06 10 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/06/20011206BIT00390/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/06/20011206BIT00390/bit0001.pdf