Flaggningsmeddelande i Sky Communication in Sweden AB (publ) (SkyCom)

Flaggningsmeddelande i Sky Communication in Sweden AB (publ) (SkyCom) Leif Danielsson, styrelseordförande i SkyCom, har förvärvat 5.536.000 aktier i Sky Communication in Sweden AB (publ) (SkyCom), tidigare Time Space Radio, noterat på NGM's observationslista. Leif Danielssons totala aktieinnehav uppgår efter köpet till 10.736.000 aktier, motsvarande 24,77 % av rösterna och kapitalet i bolaget. Mats Löfgren, VD och styrelseledamot i SkyCom har förvärvat 4.174.000 aktier i Sky Communication in Sweden AB (publ) (SkyCom), tidigare Time Space Radio, noterat på NGM's observationslista. Mats Löfgrens totala aktieinnehav uppgår efter köpet till 4.174.000 aktier, motsvarande 9,63 % av rösterna och kapitalet i bolaget. För ytterligare information kontakta: Leif Danielsson, styrelseordförande i Sky Communication in Sweden AB (publ), tel: 070-525 62 02 Mats Löfgren, VD i Sky Communication in Sweden AB (publ), tel: 0704-91 81 71 Om SkyCom SkyCom äger, bygger och förvaltar stadsnät, regionala nät och nationella nät för data- och telekommunikation samt distribuerar kundanpassade tjänster i egna och andras nät. SkyComs nät är huvudsakligen radiobaserade men där det är möjligt, erbjuds även nät via fiber. För kunder med stora krav på mobilitet erbjuds WLAN-nät, eller s.k. "hotspotzoner". SkyComs tjänsteerbjudande riktar sig huvudsakligen till företag, organisationer och bostadsrättsföreningar. Tjänsterna inkluderar e-post med virusskydd, webbhotell, hosting, co-location, redundans, backup, IP-access, specialanpassade säkerhetslösningar, domän service m.m. Sky Communication in Sweden AB (publ) Box 55600, SE-102 04 Stockholm. 08-545 073 51, fax 08-545 073 59 Besöksadress, Engelbrektsgatan 9-11 Stockholm. www.skycom.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/26/20030926BIT00310/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/26/20030926BIT00310/wkr0002.pdf