Printcom byter namn till SkyCom

Printcom byter namn till SkyCom Printcom AB (publ), tidigare Time Space Radio, vars aktie är noterad på NGM Equity, byter namn till Sky Communication in Sweden AB (publ) ("SkyCom"). Bolagets affärsidé är att äga och förvalta nät för data- och telekommunikation samt att distribuera kundanpassade tjänster i egna och andras nät. SkyCom äger i dag norra Europas största privatägda trådlösa nät. Bolaget har verksamhet i Stockholm och Umeå. För ytterligare information, vänligen kontakta: Mats Löfgren, t f VD SkyCom, tel nr 0704-91 81 71 [REMOVED GRAPHICS] Om SkyCom SkyCom äger, bygger och förvaltar stadsnät, regionala nät och nationella nät för data- och telekommunikation samt distribuerar kundanpassade tjänster i egna och andras nät. SkyComs nät är huvudsakligen radiobaserade men där det är möjligt, erbjuds även nät via fiber. För kunder med stora krav på mobilitet erbjuds WLAN-nät, eller s.k. "hotspotzoner". SkyComs tjänsteerbjudande riktar sig huvudsakligen till företag, organisationer och bostadsrättsföreningar. Tjänsterna inkluderar e-post med virusskydd, webbhotell, hosting, co-location, redundans, backup, IP-access, specialanpassade säkerhetslösningar, domän service m.m. Sky Communication in Sweden AB (publ) Box 55600, SE-102 04 Stockholm. 08-545 073 51, fax 08-545 073 59 Besöksadress, Engelbrektsgatan 9-11 Stockholm. www.skycom.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/16/20030916BIT00550/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/16/20030916BIT00550/wkr0002.pdf