SkyComs nyemission fulltecknad

SkyComs nyemission fulltecknad Sky Communication in Sweden AB (publ), har med stöd av bemyndigande från bolagsstämma den 10 juni 2003, genomfört en nyemission med företrädesrätt för bolagets aktieägare. Emissionen är fulltecknad och tillför bolaget 17,3 Mkr före emissionskostnader. För ytterligare information, vänligen kontakta: Leif Danielsson, Styrelseordförande i Sky Communication in Sweden AB (publ) Mobiltelefon: 070-525 62 02 Telefon: 090-14 93 30 E-post: leif.danielsson@skycom.se Jöns Petter Lidström, VD i Sky Communication in Sweden AB (publ) Mobiltelefon: 070-699 75 57 Telefon: 090-14 93 30 E-post: jons.petter.lidstrom@skycom.se För ytterligare information, besök gärna: www.skycom.se Om SkyCom SkyCom äger, bygger och förvaltar stadsnät för data- och telekommunikation samt distribuerar kundanpassade tjänster i egna och andras nät. SkyComs nät är huvudsakligen radiobaserade men där det är möjligt, erbjuds även nät via fiber. För kunder med stora krav på mobilitet erbjuds WLAN-nät, eller s.k. "hotspotzoner". SkyComs tjänsteerbjudande riktar sig huvudsakligen till företag, organisationer och bostadsrättsföreningar. Tjänsterna inkluderar e-post med virusskydd, webbhotell, hosting, co-location, redundans, backup, IP-access, specialanpassade säkerhetslösningar, domän service m.m. Sky Communication in Sweden AB (publ) grundades 1989 och har i dag ca 4 400 st aktieägare. Sky Communication in Sweden AB (publ)(SKYC) är noterade på AktieTorget. www.aktietorget.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/03/20040603BIT00540/wkr0001.pdf