SkyComs nyemission om 17,3 Mkr garanterad.

SkyComs nyemission om 17,3 Mkr garanterad. Sky Communication in Sweden AB (publ) har erhållit tecknings- och garantiförbindelser, från befintliga aktieägare samt externa investerare, för teckning av hela emissionsbeloppet om 17,3 Mkr. Garanterna har förbundit sig att teckna aktier i den mån dessa inte tecknas av aktieägare som erhållit företrädesrätt. För ytterligare information, vänligen kontakta: Leif Danielsson, Styrelseordförande i Sky Communication in Sweden AB (publ) Mobiltelefon: 070-525 62 02 Telefon: 090-14 93 30 E-post: leif.danielsson@skycom.se Jöns Petter Lidström, VD i Sky Communication in Sweden AB (publ) Mobiltelefon: 070-699 75 57 Telefon: 090-14 93 30 E-post: jons.petter.lidstrom@skycom.se För ytterligare information, besök gärna: www.skycom.se Om SkyCom SkyCom äger, bygger och förvaltar stadsnät för data- och telekommunikation samt distribuerar kundanpassade tjänster i egna och andras nät. SkyComs nät är huvudsakligen radiobaserade men där det är möjligt, erbjuds även nät via fiber. För kunder med stora krav på mobilitet erbjuds WLAN-nät, eller s.k. "hotspotzoner". SkyComs tjänsteerbjudande riktar sig huvudsakligen till företag, organisationer och bostadsrättsföreningar. Tjänsterna inkluderar e-post med virusskydd, webbhotell, hosting, co-location, redundans, backup, IP-access, specialanpassade säkerhetslösningar, domän service m.m. Sky Communication in Sweden AB (publ) grundades 1989 och har i dag ca 4 400 st aktieägare. Sky Communication in Sweden AB (publ)(SKYC) är noterade på AktieTorget. www.aktietorget.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/21/20040521BIT00080/wkr0001.pdf