Skyways expanderar vidare!

Från och med den 26 april börjar Skyways flyga sträckorna Sundsvall – Göteborg/Landvetter samt Göteborg/Landvetter – Riga. Skyways kommer att trafikera dessa nya sträckor med en Embraer 145 med plats för 50 passagerare.

Sträckan Göteborg/Landvetter – Riga kommer att trafikeras med två rundturer per dag måndag – fredag. Avgångstider från Göteborg/Landvetter kommer att vara 0815 och 1510, flygtiden beräknas till 1 timma och 20 minuter. Returen från Riga kommer att gå 1105 samt 1800. Flygningar mellan Göteborg/Landvetter och Riga kommer att ske i code sharesamarbete med Air Baltic.

”Vi är mycket glada att kunna lansera två nyheter som ytterligare stärker vår position som ett ledande svenskt regionalflygbolag”, säger Peter Browall, SVP Business & Commercial Development, Skyways. De nya linjerna kommer inom kort att vara bokningsbara på www.skyways.se eller hos din resebyrå.

För mer information, kontakta: Peter Browall, SVP Business & Commercial Development, Skyways Telefon: +46(0)733-00 00 40 Email: peter.browall@skyways.se

Om Skyways Skyways trafikerar 12 inrikes- och 6 utrikesdestinationer. Under 2009 flög ca 475 000 passagerare med Skyways, vilket gav en omsättning på 600 miljoner SEK. För mer information var vänlig besök www.skyways.se